Zoek je verdiepingverbreding en optimalisatie van je kleurkennis om efficiënter te werken en je keuzes beter te kunnen beargumenteren? Ben je benieuwd naar de actuele kleurenleer? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Bij- en nascholingsworkshops
Voor 2019 hebben we een aantal bij-en nascholingsworkshops die de basis van de kleurenleer behandelen voor het kiezen van kleuren:

• Kleur, Waarneming en Communicatie
  • Kleur, harmonie en combineren
  • Kleur en Kleurpsychologie

Daarnaast hebben we een aantal verdiepingsworkshops specifiek gericht op jou markt

• Kleur in Interieurdesign
  • Kleur, een designtool in architectuur
  • Toegepaste kleurtechniek

Dit jaar hebben we de workshops Kleur in de Gezondheidszorg en Kleur in het onderwijsvernieuwd met een hele nieuwe opzet en de workshop Kleur in de hospitallitysector toegevoegd. Bij deze workshops werken we met een professional uit het vakgebied en onze kleurexperts, zodat je leert om de juiste omgeving en beleving te creëren.

Heb je bij ons de opleiding kleurkunde gevolgd en wil je binnenkort het examen kleuradvies doen dan kan je de Ofriscursus Kleuradvies volgen in februari. Kijk voor het complete aanbod bij-en nascholingsworkshops hier.

De agenda voor de bij- en nascholingsworkshops vind je hier.

Kleuropleidingen
De opleiding Kleurkunde/kleuradvies start op 11 februari. Deze opleiding kan je ook doen als online opleiding.
Op 11 maart starten we met de vervolgopleiding Kleurvormgeving.

Hier vindt je alle informatie over onze opleidingen!

Boeken Kleurenleer
Ben je al bekend met onze uitgeverij? Dit jaar hebben we weer twee boeken kleurenleer uitgegeven. Meer weten? https://kleurenschool.nl/uitgeverij/

Tot ziens bij onze workshops en opleidingen!

Kleurenwokshops

Belang van gedegen kleurkennis
Lichtheid
Nieuwe startdatum STAP budget 1 juli