Kleuropleidingen

Ben jij een Interieuradviseur, Architect, Interieurarchitect, Kleuradviseur, kleurenconsulent, Imagoconsulent, Interieurstilist, Grafisch Vormgever, Kleurmaker, Laborant of werk je op een andere wijze veel met kleur?

Wil jij een professioneel en kwalitatief kleuradvies kunnen geven? Durf jij je eigen kleurvoorkeuren te laten varen en een advies voor de klant te geven? Wil je meer kleurkennis hebben en je kennis verdiepen? Door je kennis te vergroten, vergroot je ook je kwaliteit en service naar je klant toe. De Nederlandse Kleurenschool biedt verschillende opleidingstrajecten aan op het gebied van Kleur

Name*
0 of 350

Incompany en maatwerk

Al onze workshops kunnen ook bij u op locatie worden verzorgd. Een in-company training is interessant wanneer u naast het vergroten van kennis van de individuele werknemer, het draagvlak binnen uw organisatie wilt vergroten of bijvoorbeeld de kwaliteit van bepaalde diensten wilt verbeteren.

Maatwerk trainingen
De Nederlandse Kleurenschool heeft een ruim en gevarieerd onderwijsaanbod. Toch komt het voor dat ons aanbod niet volledig aansluit bij uw vraag. In dat geval kan de Nederlandse Kleurenschool voor uw organisatie een maatwerk training verzorgen. Na een vrijblijvend adviesgesprek met een van onze adviseurs kunnen wij u een inhoudelijk en financieel voorstel doen, met als uitgangspunt dat de scholing is afgestemd op uw specifieke situatie en op uw leerwensen. Wilt u weten of de Nederlandse Kleurenschool ook voor uw organisatie de juiste scholing kan bieden? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.